Žena bez skúseností za pár týždňov rozbehla biznis na Amazone.

My beautiful picture

Príbeh Eleny Knežovej z Michaloviec je zaujímavý v tom, že bez akýchkoľvek skúseností v obchode alebo online podnikaní začala predávať svoj prvý produkt cez internet v USA. Celý život sa venovala úplne inej oblasti, ktorá nemala s biznisom nič spoločné. Pracovala v poradni pre týrané ženy a deti alebo v charitatívnom zariadení pre seniorov s diagnózou Alzheimer. Jedného dňa sa však rozhodla a začala pracovať na svojom sne. Približne o dva mesiace sa objavil jej vlastný produkt na Amazone a začali si ho kupovať americkí zákazníci. Na druhý deň potom ako sme skončili náš rozhovor predala zo svojho produktu 10 ks, ďalší deň 8 ks. Úplne automaticky a bez toho, že by mala spustenú nejakú formu reklamy. Celé si to rozbehla sama a v pomerne rýchlom čase. Aj keď na Amazone predáva ešte veľmi krátko, dnes patrí medzi ľudí, ktorí sú nadšení zo svojho podnikania. Aj preto som sa s ňou porozprával.

 

Prepis nášho rozhovoru v skrátenej forme:

Dobrý deň všetkým, volám sa Miloslav Ježo a zaoberám sa predajom svojich produktov pod svojou značkou na Amazone cez internet v USA. Okrem toho, pomáham aj ostatným ľuďom prostredníctvom e-booku Návod na zarábanie cez Amazon, ktorý som napísal, aby si takéto podnikanie rozbehli tiež. Na mojom blogu www.miloslavjezo.sk sa venujem zatiaľ výlučne podnikaniu na Amazone, ale časom to plánujem rozšíriť celkovo o tému vytvárania produktov pod svojou značkou.

V súvislosti s podnikaním na Amazone by som rád predstavil pani Elenu Knežovú, ktorá je ďalším príkladom toho, že aj od nás zo Slovenska alebo z Českej Republiky sa dá podnikať cez internet a predávať produkty na druhom konci sveta. Celý proces vie byť nastavený automaticky a bez toho, že by človek musel kvôli tomu niekam cestovať. Som veľmi rád, že sa o tejto téme dnes môžem porozprávať s ďalším zaujímavým človekom. Dobrý deň!

Dobrý deň prajem! Ďakujem pekne za pozvanie.

Dnešný rozhovor bude zaujímavý aj preto, lebo viem o Vás len toľko, že máte môj e-book, ktorý ste nasledovali. Neskôr som potom v uzatvorenej skupine na Facebooku, ktorú mám pre svojich zákazníkov zistil, že na Amazone už predávate. Je pre mňa preto zaujímavé porozprávať sa s Vami o Vašom príbehu, pretože si myslím, že máte za sebou už prejdený kus dôležitej cesty. Z vašich reakcií vyplýva, že ste zrejme z tohto podnikania dosť natešená a presne o tom by som sa chcel viac dozvedieť. Ako sa vám páči na Amazone ako predajkyni?

Viete čo, ja by som skôr vymenila to slovíčko natešená za nadšená. Objavila som miesto, kde môžem svoj kreatívny potenciál rozvinúť do obrovských rozmerov, s ktorým budem ja sama spokojná. Som veľmi šťastná, že som vás objavila, že ste niečo také úžasné dali dokopy ako je tento e-book. Prostredníctvom neho ste nás, úplných laikov, ste previedli cestičkou step-by-step k tomu, aby sme začali niečo takéto robiť. Ja som každopádne nadšenec a optimista.

Teší ma, že vďaka môjmu e-booku ľudia začínajú predávať, preto chcem v takýchto rozhovoroch aj naďalej pokračovať. Mohli by ste nám na začiatok niečo o sebe povedať? Odkiaľ pochádzate, čomu sa venujete a čomu ste sa venovali doteraz?

Ja som rodená východniarka, pochádzam z Michaloviec, zo Zemplína. Dlhé roky som žila na rôznych miestach Európy. Vrátila som sa domov na Slovensko k svojej pôvodnej profesií sociálneho pracovníka, o ktorej som dúfala, že bude aj mojou budúcnosťou, no nestalo sa tak. Začala som teda hľadať možnosti, ktoré mi prinesú viac slobody do života. Jednak finančnej slobody a jednak slobody pohybu a myslenia a možnosť niečo vytvoriť. Ako sa hovorí: “Kto hľadá, ten nájde”, tak som hľadala a nakoniec som sa dostala až k vám. Myslím si, že v tom čase ako som našla vaše prezentácie o vašom  e-booku, to bola novinka na trhu. Priznám sa, že najprv som si stiahla bezplatnú verziu a potom som si objednala platený návod. Odvtedy som začala pracovať, hľadať, skúmať, porovnávať a dostala som sa do úplne iného zorného poľa, než som vyštudovala a čím som žila doteraz.

Takže vy ste doteraz vždy boli zamestnaná. Pracovali ste v štátnej správe?

Nie, v podstate som pracovala vo verejnom sektore. Chvíľu som podnikala s vlastnou jazykovou školou, no bola o naozaj len chvíľočka. Potom som bola zamestnanec v zahraničí pre zahraničných zamestnávateľov. Toto ako obchodný biznis je pre mňa úplne nová skúsenosť.

V zahraničí ste boli zamestnaná v akej oblasti?

Bolo to v gastronómii a hotelovej sfére.

Teda nie v obchode, ani v online biznise?

Nie, nie. Niečo úplne iné.

Kedy nastal ten zlom, keď ste začali hľadať zmenu a rozhodli ste sa vyskúšať niečo na internete?

V priebehu decembra som vás objavila, teda koniec minulého roka. Vtedy som si uvedomila, že nechcem vycestovať, nechcem byť zamestnaná, chcem zarábať a chcem byť slobodná. Padlo takéto rozhodnutie a našla som riešenie.

To je teda rýchle. Takže ste si kúpili e-book v decembri, teraz máme koniec februára. To sú dva mesiace a už máte produkt na Amazone a za sebou prvé predaje. Predtým ste teda chvíľku podnikali a teraz ste znova začali?

Áno, teraz znova. Mám živnosť ako fyzická osoba so zameraním na obchod, kde je export a import. Obchodná činnosť v živnostenskom liste a “idem”. Ja si myslím, že to úplne stačí v tomto biznise, v ktorom teraz pracujem. Nie je potreba žiadnu s.r.o. ani nič iné.

Áno. Ja mám síce s.r.o. od začiatku ale myslím si, že živnosť stačí. Tak to to radím aj ľuďom, ktorí sa ma na to pýtajú, pretože tí, ktorí nemajú založenú firmu ani živnosť, majú neskôr problém so založením profesionálneho účtu na Amazone, čo je neskôr dosť podstatné aj pre spustenie reklamy. Vy ste začali hneď s profesionálnym účtom?

Áno, tak som začala. Zaregistrovala som sa a postupne, ako sa produkt vyhotovoval, ako ho bol výrobca schopný vyrobiť, tak som nabiehala na nové veci až som sa dostala k predaju. Je to samozrejme proces.

Vedeli ste od začiatku, čo chcete predávať?

Nie :-).

Ani ja keď som začínal. Takže ste postupovali tak, že ste si pozreli zoznam najpredávanejších produktov?

Áno presne tak. Išla som podľa vašej rady. Išla som na Amazone na bestseller list a tam som hľadala, možno dva-tri týždne som sa v tom vŕtala, hľadala som, čomu by som ja rozumela ako technický laik. Niečo, čo by mňa samú presvedčilo, že je to výrobok, ktorému ja chcem dať budúcnosť, teda niečo čo je eko, neškodí to a prežije to. Musíte vnútorne súladiť s niečím, čo predávate. Musíte tomu veriť a tak tomu uveria aj tí, ktorí ho chcú kúpiť. Ja som tá, ktorá má ľuďom vysvetliť, že práve môj produkt si majú kúpiť.

Keďže ste žili v zahraničí, tak s angličtinou asi nemáte problém, však?

Nie, nie. Občas vyskočí nejaké slovíčko, ktorému nerozumiem. Obchodný jazyk je špecifický jazyk, tak ako napr. aj medicínsky, takže tam sa musím ešte niečo doučiť. V komunikácií s dodávateľmi však nemám problém. Neviem si predstaviť ako ťažko to ide ľuďom, ktorí majú problém s angličtinou. Keď je potrebné promptne reagovať, môže vzniknúť problém.

Presne tak, tiež si neviem predstaviť ako by to fungovalo bez angličtiny. Ešte je šanca spojiť sa s niekým, kto anglicky vie, tak môžeme spolupracovať.

To podľa mňa nie je jednoduchá cesta s niekým sa spojiť. Človek musí vedieť s kým sa spojí, pretože podnikať s niekým a deliť sa nie je jednoduchá vec.

To áno, ale môj názor je, že to má aj svoje výhody. Pred mesiacom som robil rozhovor s dvomi chalanmi, ktorý robia biznis na Amazone spolu a veľmi si pochvaľujú. Keď si rozumejú, tak je všetko v poriadku a taktiež vedia niektoré fázy robiť rýchlejšie, čo je výhoda. Všetko má svoje pre a proti. Vy všetko stíhate sama?

Áno, mala som veľké šťastie na dodávateľa, ktorého som si po dlhom hľadaní vybrala, pretože tým, že majú už predajcov na Amazone, tak sú zbehlí. Vedia poradiť, čo sa týka dodávok a ostatných vecí, takže sú mi nápomocní.

 

Dodávateľ z Indie

Vy ste si vytipovali len jeden produkt, ktorý vám padol do oka alebo ste mali v zálohe aj ďalšie?

Mala som tri produkty. Dva boli v Číne a jeden v Indii, ale úprimne povedané, mala som trošku problém v komunikácii s Číňanmi. Neviem, či to brzdila “Alibaba”, ale tam bolo časové rozpätie na čakanie odpovede dlhé. S Indom sa mi jednalo veľmi rýchlo, flexibilne, to bolo ako “pingpong”. Takže v konečnom dôsledku aj to rozhodlo. Vedeli aké otázky mi položiť, aké odpovede ja očakávam, tam to išlo rýchlo a jednoducho, vedeli sme sa dohodnúť. Nie je problém v komunikácií cez Skype, telefonicky, žiaden problém kedykoľvek. To je veľmi dôležité, pokiaľ človek s niečím takým pracuje.

Tam jednáte na druhej strane s mužmi alebo so ženami?

S mužmi. Iba muži tam pracujú.

Pýtam sa preto, lebo síce tu u nás som nepočul o nejakej zvláštnej skúsenosti, ale keď som sa učil tento biznis v komunite, kde sú väčšinou Američania, viaceré dámy tam zdieľali, že mali problém v komunikácií s Čínskym dodávateľom. V tom zmysle, že pre čínskeho muža bol problém jednať s americkou ženou, ktorá s ním jedná možno snaží znížiť cenu produktu. Niektoré ženy hovorili, že je to pre nich ťažšie, pretože častokrát tá komunikácie úplne uviazla práve z toho dôvodu, že dodávateľ nechcel komunikovať so ženou. Preto ma zaujíma, akú máte Vy skúsenosť?

Je to možné, myslím si, že každá minca má dve strany. Záleží aj na spôsobe, akým vy s nimi jednáte a na úrovni, aký si vy stanovíte v tejto komunikácií. Ja som skutočne nemala ten pocit, že chcem od neho niečo, čo mi nechce ponúknuť alebo mi nechce dať. Teda nie, s týmto nemám zlú skúsenosť.

Tým lepšie pre Vás. A čo sa týka dizajnu, nechali ste si vytvoriť dizajn vášho produktu sama niekde u nás lokálne alebo na portáloch, ktoré spomínam v e-booku? Prípadne Vám dizajnéra ponúkol Váš dodávateľ?

Čo sa týka dizajnu, ja som riešila len logo a etiketu. Tieto veci som sa rozhodla riešiť cez slovenský web jaspravím.sk a tam som našla mladého muža, ktorý urobil aj jedno aj druhé. Som maximálne spokojná, nestálo ma to veľa peňazí a je to fajn. Dizajn ocenili aj Indovia, že sa im to páčilo. Logo sme konzultovali približne dva a pol týždňa pokiaľ došlo do konečnej podoby a som s ním maximálne spokojná.

Takže dizajn ste poslali dodávateľovi a čo tlač etikiet? Aká tam bola cesta?

Tam bola taká cesta, že som v podstate mala pripravenú etiketu, kde bol UPC kód, v podstate celý popis a krásne logo. To som poslala do Indie a oni to vytlačili aj nalepili. Čiže išlo to veľmi jednoducho, pretože s tým majú skúsenosti. Potom samozrejme pokiaľ vznikol FNSKU kód (čiarový kód na vonkajšom obale produktu – pozn. autora), tiež som im to odoslala a oni to nalepili.

Koľko objednávok ste s nimi už urobili?

Zatiaľ len jednu objednávku na 180 kusov.

Takže už pri prvej objednávke Vám oni lepili FNSKU kód?

Áno, pretože oni už s tým majú skúsenosti a tak som sa rozhodla nechať to na nich. Oni už majú klientov na Amazone a tak už vedia, čo robiť. Keby to bol napríklad dodávateľ, ktorý sa ma vypytuje každý jeden krok, tak viem, že ešte neposielal do Amazonu a v tom prípade sa rozhodnem riadiť sa vašou radou a FNSKU kódy aspoň pri prvej objednávke nechať nalepiť Amazonom.

To je dobre, aspoň ste ušetrili 20 centov na kus. Máte teda dodávateľa z Indie a dovážate do Ameriky. Keďže hovoríte o niečom organickom, tak ma zaujíma otázka certifikácie pre americký trh.

Nie, nie je to organické, je to ekologické.

Aha, takže certifikácia nebola nutná. Tým lepšie a jednoduchšie pre Vás.

Presne tak.

 

Prvá objednávka

Čo sa týka objednávky, teda 180 kusov, posielali ste to všetko naraz do jedného skladu alebo Vám to Amazon rozdelil to viacerých skladov?

Áno, oni mi to rozhodili a ja som až neskôr prišla na to, že to mohlo ísť aj do jedného skladu. Až keď som sa na našich diskusiách v skupine na Facebooku vypytovala, až vtedy som sa dozvedela, že mám možnosť to poslať všetko iba do jedného skladu, ak sa tak rozhodnem. Teraz to však išlo do piatich skladov.

A prepravu ste ako vyriešili? Vy sama ste našli prepravnú spoločnosť alebo dodávateľ už mal niekoho, koho využíva a odporučil vám ho?

Áno, dodávateľ mi odporučil prepravcu. Oni riešia všetko, robia to cez DHL, oni mne poslali len faktúru s tým, že všetko zariadia oni. Mala som šťastie.

Dobre ste natrafili, takto to znie všetko tak ľahko a dobre… 🙂

Oni mi len pošlú faktúru, chcú peniaze a ostatné všetko vybavia oni.

Dodávateľovi ste platili priamo alebo cez PayPal?

Cez PayPal som im platila len keď som si objednávala vzorky. Dala som si objednať vzorky, aby som videla ako to bude celé vyzerať a to som platila cez PayPal. Môj dodávateľ má stanovenú nejakú hranicu, že do 100 eur sa platí cez PayPal a ostatné na účet. Neviem prečo ale rešpektujem to. Ostatné faktúry som im teda platila normálnym prevodom zo slovenského účtu na indický účet. Prevod trval tri dni. Takto si platíme všetko.

A následne bola vaša zásielka odoslaná do Ameriky?

Áno, presne tak. Ešte som dostala aj fotku, ako pripravený balík vyzerá.

To je dobre, to si aj ja vždy pýtam. To je rozumné.

Vy ste si teda e-book kúpili na konci decembra a v januári ste zrejme dostali vzorky. Pripadá mi to byť celé zrealizované celkom rýchlo. Celý ten proces, logo a hľadanie dizajnéra Vám koľko asi trval?

To bolo hlavne v januári. V podstate koncom januára som už mala logo a etiketu. Ja som dokonca mala pocit, že to trvá strašne dlho ale keď si to tak vezmem, možnože je to tým, že človek je v tom denne „naložený“. Stále som to riešila, tak som mala pocit, že by to celé malo ísť rýchlejšie. Samozrejme som musela rešpektovať aj doby dodania loga aj nejakého zladenia predstáv. Takže keď si to tak vezmem, naozaj tie dva mesiace nie sú  veľa.

Keď vravíte, že ste v tom bola „naložená“, koľko to bolo približne denne hodín?

Stále, celý deň som sa v tom špárala. Hľadala som, porovnávala som, bola som na Amazone a pozerala som na ostatných predajcov, ktorí predávajú niečo ako ja. Ako to robia, či tam všetko majú, najmä čo sa týka popisov a fotiek. Bolo to potrebné trocha prejsť a prečítať. Tak ako ste vy odporúčali, čítala som si hlavne hodnotenia, aby som vedela ako zákazníci reagujú. Stále však nemôžem povedať, že celý proces je už skončený. To ešte ani zďaleka nie, ešte je veľa roboty.

To určite áno, veď v podstate ste asi na začiatku. Kedy bol ten slávnostný deň, že ste zbadali ráno v systéme, že prvý predaj jej tam?

To bolo niekedy začiatkom minulého týždňa. Predtým som predala na tých promo približne desať kusov. Myslím, že to bolo minulú nedeľu, to boli tri a potom ešte jeden. Takže štyri takto normálne a desať na promo.

A pri tom prvom reálnom predaji ste mali aké pocity? Aj ste si od radosti poskočili? 🙂

Excited. Je to výborný pocit. Viete, niečo sa hýbe a ideme dopredu a zrazu si hovorím, že mám chuť na ďalšie a ďalšie. Ja som ten typ, taký hurikán. Už keď to ide tak…

 

Rozbehnutie predaja

Takže keď sa váš tovar sa objavil v Amazone čo ste potom urobili? Pozerali ste sa, na ktorej strane vo vyhľadávaní sa nachádza? Asi bol niekde úplne hlboko, však? Na ktorej strane ste ho našli?

Viete čo, ja keď som si zadala kľúčové slová, on sám sa mi objavil na štvrtom mieste na prvej strane.

Nerozumiem, ako je to možné, keď je váš produkt nový a nemal žiadne hodnotenia…

Ja som vložila povedzme dvadsať kľúčových slov. Tri kľúčové slová som normálne napísala do vyhľadávača a bol tam. Prvý produkt bol sponzorovaný a štvrtý v poradí bol môj.

Tak to je zvláštne. To záleží aj na tom, kto má aký produkt, vôbec netuším v akej ste silnej kategórií.

Vo veľmi silnej.

Vo veľmi silnej? A teraz je kde váš produkt? Na ktorej strane?

Teraz je tiež tam, dnes som to pozerala a je tam na prvej strane.

Ale to nie je asi pre primárne kľúčové slovo, lebo keby ste boli v silnej kategórií s primárnym kľúčovým slovom na prvej strane, tak predávate niekoľko desiatok, možno stoviek produktov denne.

Asi je to potom o inom. Ja som zadala tri kľúčové slová a mne to naozaj vyhodilo, že som na prvej strane na štvrtom mieste. Mám zatiaľ dve recenzie, je to mimo záujmu ešte, takže ja teraz pracujem na tých recenziách aby to bolo čo najviac.

Ako na nich pracujete?

Tým, že pre mňa to bolo trošku komplikované. Ja nemám nikoho v Spojených štátoch, aby som mohla použiť proces, ktorý ste vy navrhovali, teda že by som to tam niekomu poslala za jedno euro. Tak som našla stránku reviewkick.com, no a tam som to dala. Odvtedy mám už nejaké recenzie a teraz čakám na ďalšie. Urobila som promo kupóny.

Promo kupóny ste mali za dolár alebo za nejakú percentuálnu zľavu? Za koľko ste svoje prvé produkty rozdali?

Za dolár a pol.

Takže skoro zadarmo. Koľko ste ich takto pustili?

Desať.

A koľko z tých desiatich dalo hodnotenie?

Len dvaja.

No to je malé percento. Tí ôsmi, ktorí nedali hodnotenie sa môžu hanbiť. 🙂

Alebo nevedia ako na ten úžasný produkt napísať tú recenziu. 🙂

Ja by som ich ešte kontaktoval v tejto veci, teda ak máte na nich kontakt, čo pravdepodobne áno. To je už na Vás. Takže takto ste to rozbehli a potom Vám už zrazu začali nabiehať tie organické predaje.

Áno, bolo to také, že niekto prišiel a kúpil. Proste sa to stalo. Na to, že v podstate tam niekto má sedemdesiat recenzií a ja nie, kúpili si to odo mňa. A bolo to fajn, takže dúfam, že to pôjde.

To dúfam aj ja. To najťažšie máte zrejme už za sebou, teraz sa to budete snažiť nejakým spôsobom propagovať, zviditeľňovať, zvyšovať návštevnosť vašej stránky a ak máte zaujímavý produkt a dobre zoptimalizovanú stránku a aj pekne vyzerajúcu, malo by to ísť.

To je dôležité, aby to bolo jednoduché a zrozumiteľné. Myslím si, že fotky sú tiež dôležité v tomto prípade.

Ako ste riešili produktové fotografie?

Fotky som si dala robiť tu doma. Riadila som sa tým, že to musí byť minimálne tisíc pixelov so svetlým pozadím, teda podľa pravidiel Amazonu. Podarilo sa mi nájsť fotografku, ktorá urobila dobré fotky za dobrú cenu. Myslím si, že keď človeka niečo napadne, dajú sa tie fotky obnoviť alebo vymeniť ak by bolo po čase potrebné.

 

Plány do budúcnosti

No tak keď by som to mal zhrnúť, tak celkom pekne rýchlo ste postúpili. Koncom decembra ste začali, v januári vzorky, dizajn, prvý produkt a dnes máme koniec februára. Čiže v druhej polovici februára bol prvý organický predaj a odvtedy už ďalšie a tešíte sa na to čo bude. Aké máte plány? Čo plánujete v tomto celom urobiť?

Mám jasný plán. Do konca roka 2016 by som chcela mať desať aktívnych produktov na americkom Amazone a urobiť všetko pre to aby to fungovalo. Lebo keď sa to podarilo iným, tak nie je jediný dôvod, aby sa to nepodarilo mne.

Takže chcete jednoducho pracovať na ďalších produktoch. A keby sa vás niekto opýtal na to, čo robíte a chcel by začať, čo by ste mu poradili? Niekomu kto sa rozhoduje, či ísť na Amazon alebo nie.

Pokiaľ máš odvahu, tak choď! Ja si myslím, že Amazon je pre odvážnych ľudí, lebo sa tam treba prebiť. Pokiaľ sa niekto má nejaké peniaze a rozhodne sa ich investovať s obrovskou možnosťou návratu a zvyšovania zisku, nech do toho ide. Som presvedčená o tom, že tade cesta vedie. Treba mať odvahu, pretože človek narazí na prekážky a v konečnom dôsledku sú tie prekážky niečo, čo ho len učí, aby to vedel lepšie. Nie je to cesta priamočiara ale možno preto je to pre mňa výzva, ja som taká povaha na to. Ja chcem niečo také adrenalínové trošku. Myslím si, že mi to prinesie aj finančnú aj osobnú slobodu. Robím to pre to. Mať a žiť.

Dobre teda, ďakujem vám za váš čas. Ostatným, ktorí sa sem dopočúvali alebo nás sledovali, tiež ďakujem. Ja budem pokračovať s podobnými inšpiratívnymi príbehmi, lebo ma veľmi zaujímajú. Veľmi dobre sa mi počúva, že ste vlastne išli podľa e-booku, ktorý som na základe vlastnej skúsenosti napísal. Fandím Vám, aby sa Vám darilo.

Ďakujem vám.

Ak by si chcel aj niekto ďalší prečítať o čom sme sa tu vlastne rozprávali, tak na mojom blogu miloslavjezo.sk je možné si stiahnuť e-book ZDARMA, kde si môžete prečítať, ako vlastne na Amazone podnikám. Tak ako ste ako ste to aj Vy urobili, prečítali ste si e-book zdarma, potom ste zistili, či sa tomuto biznisu chcete vôbec venovať alebo nie. Tí, ktorí sa mu chcú ďalej venovať, môžu si kúpiť podrobný návod podľa ktorého si môžu vytvoriť vlastné podnikanie. Prípadne môžu Like-núť skupinu Podnikanie na Amazone kde môžu položiť svoju otázku ohľadom online podnikania, prípadne majú záujem o prístup k informáciám o tomto biznise.

Ešte raz vám ďakujem za rozhovor, pani Knežová. Prajem vám, nech sa Vám darí. V kontakte budeme aj naďalej v našej skupine na Facebooku.

Určite áno. Aj ja ďakujem pekne. Všetko dobré prajem. Dovidenia.

Dovidenia.

 

Celý rozhovor si môžete pozrieť tu:

 

Alebo vypočuť a stiahnuť tu:

Miloslav Ježo
Som nadšenec vytvárania vlastných produktov a budovania značky. Vybudoval som úspešný online biznis na Amazon.com, ktorý mi neustále generuje príjem. Ponúkam ľuďom konkrétny návod ako si môžu takéto podnikanie vytvoriť a vďaka tomu zmeniť svoj doterajší život. Môj príbeh si prečítate tu >>
Comments